Klacht: GoWhite C/O Aliaz

op 03 juni 2016 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Op 8 april 2016 kreeg ik een pakje in de brievenbus van Go White, dat ik niet besteld had. Ik heb per direct het pakje teruggestuurd per post, aangetekend kosten 8,98 euro. Op 10 mei 2016 kreeg ik terug het zelfde pakje van Go White terug thuis in de brievenbus, terug heb ik het pakje Go White teruggestuurd kost 3,70, ik heb al de bewijzen van de post bewaard. Vanaf nu heden krijg ik altijd maar aanmaningen voor betaling, en dreigen ze met een incasso bureau voor betaling en kosten.Oplichterij, dat kan toch maar niet zo.

geen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alektum incasso over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Alektum incasso in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Alektum incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alektum incasso

Heeft op 06 juni 2016 om 09:15 geantwoord

Geachte P. Cayseele

Alektum incasso heeft geen dossier in behandeling op het adres, telefoon nummer, factuur nummer, of tenaamstelling die u vermeld. U heeft ook geen dossier/debiteur nummer vermeld. Als u door Alektum incasso wordt aangeschreven staat deze vermeld.

Alektum verzorgt ook de facturatie en debiteuren beheer van een aantal bedrijven. Helaas troffen wij u gegevens ook niet aan in onze facturatie administratie. Het is ons dan ook totaal onduidelijk waarom u een klacht over Alektum incasso heeft ingediend.

U heeft aangegeven een klacht over Alektum incasso B.V. te hebben, dit achten wij pas mogelijk nadat wij u aanschrijven en/of telefonisch contact met u hebben gehad.

Wij verzoeken u dan ook zelf contact op te nemen met het bedrijf in kwestie. U treft de contact informatie naar wij aannemen, op de factuur aan.

Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd,

Alektum incasso B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door cbf60000