Klacht: Onterechte incassovergoeding

PeterAendenroomer op 29 mei 2015 over Gothia in de categorie Incassobureaus

Ik had goederen geretourneerd naar Zalando. Meerdere artikelen in 1 verpakking. Zalando beweerde dat 1 van de artikelen niet was aangekomen en heeft de openstaande vordering overgedragen aan Incassoburo Gothia BV in Heerenveen.
De vordering heb ik meteen betaald. Daarna telefonisch contact gehad met Gothia hierover. Gothia wist mij te melden dat het hier ging om een systeemfout bij Zalando, waardoor deze uitstaande vordering eigenlijk onterecht was.
Gothia liet mij weten dat het bedrag dat ik reeds betaald had zou worden teruggestort. Dit bedrag heb ik nooit ontvangen. Na opnieuw verhaal halen bij Gothia lieten ze mij weten dat het dossier was gesloten en er niks zou worden teruggestort.
Van de (telefonische) toezegging die gedaan was door Gothia, konden zij niets terugvinden in hun dossier.

Wanneer Gothia hun belofte nakomt en het door mij betaalde bedrag terugstort

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gothia

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gothia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door