Mijn Klacht:
Bestelling per acceptgiro gedaan bij H&M. Betaling gedaan en helaas is ergens bij de bank denk iets mis gegaan waardoor de betaling later binnen is gekomen bij H&M dan dat bij is afgeschreven. H&M heeft incassobureau ingeschakeld, diverse malen met Gothia en H&M gemaild/gebeld en brieven gestuurd maar geen enkele fatsoenlijke reactie. Totaal geen reactie van Gothia, alleen maar nieuwe brieven maar geen antwoord op mijn mails of brieven. H&M zegt alleen maar dat ze het heel vervelend vinden maar niets kunnen doen. een grote leugen! Indien een opdrachtgever (en dat is H&M) wil dat een incassobureau het dossier sluit is dat binnen een telefoontje/mailtje geregeld. H&M zegt dat ze dit met mij niet via mail kunnen oplossen, maar als ik ze bel ontkennen ze dit weer. Ook weer een brief gestuurd naar H&M t.a.v. de directie maar ook geen enkele reactie ontvangen.
Gewenste Oplossing:
Dossier sluiten bij Gothia en excuses voor slechte behandeling van een klant.
