Klacht: Ingeschakeld door H&M, totaal onbereikbaar

op 06 augustus 2014 over Gothia in de categorie Incassobureaus

Vorig jaar een aantal dingen gekocht bij H&M, hiervan per abuis vergeten de nota te betalen. De herinneringen van H&M zijn (ondanks dat ze in het bezit zijn van mijn mailadres en telefoonnummer) gestuurd naar een oud woonadres, en deze heb ik dus nooit ontvangen. Hierna kwam de brief van Gothia met een dreiging van € 600,– kosten (factuur was zo’n € 60,– met alle bijkomende kosten en Gothia’s incassokosten € 40,–). Omdat ik het onterecht vind dat de kosten in rekening gebracht worden omdat het naar het verkeerde adres is gestuurd heb ik gebeld met Gothia, 2 maal een brief gestuurd en diverse malen gemaild, een mailadres op de brief die niet meer bestaat…. Op geen van deze heb ik respons gehad. Beklag bij H&M levert ook niks op, zij verwijzen naar Gothia. Gothia zwijgt echter in alle opzichten. De € 40,– heb ik wel betaald, want ik wil vrienden blijven met H&M 😉 en ik houd niet van deurwaarders. Maar dit is een schandalige manier om met klanten om te gaan, ben er inmiddels al maanden mee bezig!

€ 40,-- incassokosten retour en een gepast excuus van Gothia. En inschakeling door H&M van een ander incassobureau. Daar waar H&M goede service heeft, is dat van de incasso waardeloos

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gothia

Alle klachten die gemeld zijn door XK