Klacht: Geld teruggave

Debby van Beek op 03 maart 2015 over Gothia in de categorie Incassobureaus

In december heb ik een vordering gehad bij Gothia bv en heb die via betaald via het internet. Alleen was er een probleem met mijn verbinding waardoor het bedrag uiteindelijk twee keer is afgeschreven. Ik heb contact opgenomen met de bank en die gaven aan dat ik bij Gothia zelf moest aangeven dat ik dubbel betaald heb. Nadat ik eindelijk telefonisch contact heb kunnen krijgen werd mij beloofd dit binnen een week op te lossen. Helaas na 2 weken nog niets ontvangen dus nogmaals contact op genomen met Gothia. Hierin gaven ze aan dat ze zaten met een verhuizing en dat ze erg achter lopen met de terugbetalingen, ze gaven aan dat ik gewoon even geduld moest hebben. Op dit moment is het maart en ik wacht nog steeds op het bedrag dat ik terug moet krijgen van Gothia. Op dit moment begin ik aardig pissig te worden, want aan mij wordt gevraagd binnen zoveel dagen de vordering te betalen, maar op het moment dat zij iets terug betalen mag het eeuwen duren. Ik vind dit geen stijl en wil graag mijn geld terug zien.

Dat binnen twee weken het teveel betaalde bedrag op mijn rekening wordt teruggestort

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gothia

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gothia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door