Klacht: geen gehoor gothia

gittie op 23 januari 2015 over Gothia in de categorie Incassobureaus

Ik heb bij zalando besteld en betaald. Ik kreeg 3 maanden na de betaling een mail van gothia dat ik niet betaald had. Ik heb het nagekeken en inderdaad had de bank het terug gestort omdat de rekeningnummer opgeheven was. Im heb gekeken op zalando.nl en het rekeningnummer klopt wel. Nu heb ik 42 aanmaankosten erbij. Ik heb bij gothia gebeld maar daar pakt niemand op. De bankgegevens van hun die in de mail staat komen niet overeen met op hun site. Ze mailen dat ze me telefonisch hebben bereikt en met post maar nooit geen telefoontje of brief gehad. Iedere keer vraag ik in de mail om uitleg maar ik krijg geen antwoord. Alleen dat ze telefonisch niet zijn te bereiken terwijl er een telefoonnummer wel in de mail staat. En het nummer op de site kun je ook niet bellen. Nu hebben ze gedreigd met rechtelijke vorderingen als ik niet binnen 2 dagen betaal.

Wanneer ze me een antwoord geven op mijn vragen.

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gothia

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gothia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door