Klacht: Gordijnen te kort (LARSON)

op 31 mei 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Wij hebben drie gordijnen besteld via Groupdeal. Nu blijkt dat de gordijnen bij lange na niet de beloofde 1.50 meter in lengte zijn. Dit terwijl het zo werd aangeboden bij Groupon, en zelfs op de verpakking van het product staat.

Wij komen nog één gordijn tekort doordat we er geen rekening mee hielden dat ze een stuk korter zijn. Graag zou ik nog een gordijn willen afnemen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 14 juni 2016 om 10:49 geantwoord

Bedankt voor uw mail.

Het is helaas niet mogelijk om een nabestelling te plaatsen bij GroupDeal, daar ons verzendhuis uitsluitend beschikt over gepaste voorraad aan de hand van de bestellingen.

Het is wel mogelijk om uw bestelling te retourneren zodat u uw aankoopbedrag terugkrijgt.

U kunt uw bestelling opsturen naar het volgende adres:

Montapacking
Polderweg Oost 19
2973 AN
Molenaarsgraaf

Bij de retourzending dient u een schrijven te voegen met daarin:
- Reden van de retournering
- Uw ordernummer (deze kunt u vinden in de voucher of op uw bankafschrift en begint met 2 letters gevolgd door 7 cijfers)
- Uw adresgegevens

Houd er rekening mee dat alleen producten die binnen 14 dagen worden geretourneerd in behandeling worden genomen. Het product dient ongebruikt te zijn en in de originele (onbeschadigde) verpakking te zitten. Producten die niet aan deze voorwaarden voldoen kunnen niet in behandeling worden genomen.

Na het retourzenden dient u per e-mail contact met ons op te nemen, zodat wij uw terugstorting in orde kunnen maken. Hiervoor hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
- Uw ordernummer en persoonlijke code
- Verzendbewijs (Track & Trace code)

Wij zullen overgaan tot terugstorting van het aankoopbedrag, nadat de leverancier uw bestelling in goede orde retour heeft ontvangen. Hier kan derhalve enige tijd over heengaan (maximaal 30 dagen).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,
GroupDeal