Klacht: Gordijnen op maat na 5 weken nog niet geleverd

op 10 mei 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Op 4 april gordijnen besteld bij de Gamma. Levertijd 10 tot 15 werkdagen.
Op 25 april klantenservice gemaild omdat ik nog steeds niets gehoord had. Zij gaven op 29 april aan dat de gordijnen bij de vervoerder lagen, ik moest zelf maar de vervoerder gebeld.
Dat vond ik al een vreemde gang van zaken, maar goed… 3 werkdagen later deze vervoerder gebeld. Prettige man aan de lijn, op diverse manieren geprobeerd om mijn bestelling boven water te halen, maar bij de vervoerder lag niets.
Op 3 mei opnieuw teruggekoppeld naar de klantenservice. Nu, 10 mei nog steeds niets gehoord op mijn laatste mail.

Nu kan het natuurlijk best zo zijn dat iets langer duurt dan verwacht, maar vanuit de Gamma is er geen enkele communicatie. Er is niemand die mij informeert en even laat weten dat de bestelde gordijnen helaas iets langer op zich laten wachten.

We gaan er weer achteraan bellen, maar de jaloezieën die ik nog nodig heb ga ik niet meer bij de Gamma bestellen.

Als de gordijnen geleverd worden en men intern eens gaat praten over een juiste manier van service naar je klanten toe.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ellen V