Klacht: Gordijnen fout op fout en geen reactie meer

op 14 december 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Een maand of twee geleden een vloer laten leggen door Carpetright. Wegens tevredenheid ook voor ruim 1700 euro alle gordijnen bij Carpetright besteld en in de showroom voor gordijnen met waveplooi gekozen. Ik wees de gordijnplooi in de showroom aan en de verkoper verzekerde mij ervan dat dit een enkele plooi was. Ook op de offerte stonden alle gordijnen met enkele plooi. Na zelf een en ander te hebben gecontroleerd en uitgezocht bleek dit een fout te zijn. De gordijnen die ik had aangewezen en wilde hebben bleken waveplooi gordijnen te heten. Een enorme fout op de offerte, maar geen enkel excuus o.i.d. alleen de mededeling dat waveplooi gordijnen duurder zouden uitvallen. Na meerdere telefoontjes naar het filiaal werd de offerte aangepast en inmiddels bijna twee weken verder. Ik had aangehaald en gekozen voor montageservice. Op de dag van de levering werd ik gebeld dat er iets mis was gegaan en ik niet op tijd was geïnformeerd over de betaling van het restantbedrag. Of ik het direct kon overmaken en aan de stoffeerder de online betaling kon laten zien. Anders zouden de gordijnen niet worden opgehangen. Ik heb het volledige bedrag direct betaald en de betaling laten controleren, maar voor de bevestiging van de plafondroede waren de steentjes niet meegeleverd. De stoffeerder hoorde de gaten alvast en afgesproken dat ik zelf dr steentjes in het filiaal kon ophalen om zelf de roede op te hangen. Hij was ook wat overgebleven runners bij mij vergeten en of ik deze bij het filiaal kon afgeven. Ik heb netjes zoals afgesproken de onderdelen afgegeven, maar de plafondsteunen waren nergens te vinden. Ik kreeg de toezegging ze binnen twee dagen te kunnen ophalen, ofwel ik moest nóg een keer zelf naar het filiaal komen. Voor een rolletje vilt moest ik nog 3,50 betalen, geen enkel excuus of tegemoetkoming. Twee dagen later belde ik voor de zekerheid of de plafondsteunen in het filiaal waren, maar toen kreeg ik te horen dat ik zou worden gebeld zodra ze waren geleverd. Een week later nog niets gehoord, dus ik bel nog een keer naar het filiaal en krijg de toezegging te worden teruggebeld. Inmiddels nog een week verder nog niets gehoord. Ik heb andere filialen gebeld of ik de benodigde plafondsteunen kon ophalen of ze konden worden toegestuurd, aangezien er al gaten op maat in mijn plafond zitten en ik de steunen nodig heb om de roede en de gordijnen te kunnen ophangen. Ik krijg geen enkele reactie meer van Carpetright en na weken moeite en bellen is mijn geduld op. Zo ga je niet om met een klant die zowel een vloer als voor 1700 euro gordijnen met montageservice afneemt. Waren de gaten niet al geboord, dan had ik bij een andere bouwmarkt de materialen kunnen ophalen, maar ik zit al weken met niet afgemaakt werk en zonder gordijnen in de slaapkamer van mijn achtjarige dochter, dus al meer dan drie weken moet ik de ramen met vuilniszakken afplakken. Het is eenrichtingsverkeer zo, want nog voordat de gordijnen geleverd en opgehangen zijn worden aan mij als klant allerlei eisen gesteld, maar wat kan ik nog doen als de dienst waarvoor ik heb betaald niet wordt afgemaakt?

Ik wil de plafondsteunen z.s.m. per post opgestuurd krijgen, zodat ik de gordijnroede kan ophangen en voor de montageservice wil ik mijn geld terug. Er is zo veel fout gegaan in deze order en enige tegemoetkoming is inmiddels wel op zijn plaats.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 02 mei 2018 om 14:12 geantwoord

Geachte mevrouw Van Rosmalen,

Inmiddels heb ik van het filiaal Amsterdam Spaklerweg vernomen dat uw klacht is opgelost. Hierbij sluiten wij dan ook dit dossier.

Nogmaals onze excuses en wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Carpetright After Sales Nederland.

Alle klachten die gemeld zijn door mvanrosmalen