Klacht: Gordel

Sholita op 12 april 2018 over Politie in de categorie Overheid

Beste HeerMevrouw,
Bij deze vraag ik uw aandacht voor het volgende, Ik ben net om 9.10 uur Donderdag 12 April 2018 te Delft aan de Rotterdamseweg kruispunt van de Jaffalaan en Julianalaan TU Delft aangehouden door uw collega’s die erg behulpzaam en duidelijk waren over de Wet en regels. Ik kreeg een boete van 130 euro omdat ik mijn gordels niet correct aan had. Deze boete vind ik onterecht omdat ik al 20 jaar auto rij en mij is in het verleden verteld door uw collega’s die werkzaam waren bij verkeer controles aan de A13 en aan de Boezemweg te Pijnacker (dus 2 keer toe) dat ik mijn gordel onder mijn arm mag gebruiken omdat mijn omvang van mijn buik de driespunt gordel naar mijn nek schuiven. En met binnen buiten doodehoek bekijken mijn nek beschaafd wordt! Geen probleem allemaal Wetten en regels net zoals normen waarden zijn gemaakt voor een correcte en veilige maatschappij die voor ieder is gemaakt. Maar vandaag ben ik geschrokken van mijn eigen veiligheid omdat ik besef dat ik bijna 15 jaar niet veilig heb gereden of uw collega van vandaag met een verkeerde been uit het bed is gestapt en of hij mij moest straffen voor wat dan ook. Welke collega van u heeft gelijk en waarom worden er onschuldige burgers hier de dupe van Wie of wat moet men dan vertrouwen of enig sinds geloven Waren uw collega’s van plus minus 15 jaar geleden onterecht of niet zo JA dan hebt ik al die jaren onveilig gereden. Mijn twijfels zijn ontstaan omdat uw collega van vandaag een uitspraak deed DE ENE BAKKER IS DE ANDERE NIET’ omdat ik hem vertelde dat mij dit is toegezegd in het verleden dat ik de gordel wel onder mijn arm mag gebruiken. Mag ik de quote gebruiken van uw collega van vandaag dan is mijn repliek Bruin brood van de bakker of Supermarkt is BRUIN en niet WIT! Verwarrend en Boos dat ben ik zeker op dit moment omdat ik NIET s’morgens vroeg opsta en achter het stuur gaat zitten en mijn gordels omdoe (onder mijn arm) en opzoek ga naar een Boete! En zeker niet als mijn autistische zoontje’s NIEUWE fiets voor de VIJFDE KEER wordt gestolen op dezelfde hoek waar ik deze boete kreeg! (geloven of niet maar aangiftes van zijn gestolen fietsen staan in uw bestand) en zelf op onderzoek ben gegaan wat er met zijn fiets is gebeurt voordat ik weer aangifte gaat doen (wat toch niets oplever). Dit was mijn reden van mijn aanwezigheid deze ochtend op deze kruispunt.
Een politie agent behoord zijn werk te voldoen volgens de wet en niet volgens EEN BAKKER en behoord ook de mensen orde en regels te handhaven en niet gelijk boetes te geven in mijn geval 130 euro voor iets wat ik oprecht goed deed volgens de politie. Een waarschuwing of iets verbeteren voldoet meer dan straffen!!
Nogmaals correcte hulp gekregen vandaag door uw hard werkende collega’s zeker omdat ik al gestrest was vanwege de gestolen fiets van mijn zoon en ook omdat mijn al mijn pasjes uit mijn telefoon kwijt was.
Waaronder mijn ID Rabobank en Rijbewijs in zat gelukkig had ik wel mijn kenteken enz wel bij mij. Deze pasjes heb ik gelukkig gevonden voor mijn huisdeur aan de Watersnipstraat 30 2623 LS Delft.
Bij voorbaat mijn dank aan uw moeite en geduld voor het lezen van mijn beklaag.
Mw. S. S. Rambaran
geboorte datum 26-05-1969
Burgers.nr. 179150947
Tel. Nr. 015-2568869 of 06-14114429
Watersnipstraat 30
2623 LS Delft
[email protected]

Ik ben tevreden wanneer er compensatie ontstaat van 15 jaar onveilig rijden die politie agenten handhaven dat gordels onder de arm wel mag en ook bij zwangere vrouwen is toegestaan!!!
Wie o Wie heeft gelijk en waarom koop ik bij mijn bakker gewoon bruin brood gesneden maar diezelfde brood haal ik ook bij mijn supermarkt!!
Een agent hoort een agent te zijn en geen boeman!!!
Een boeman agent moet opzoek gaan naar dieven, moordenaars, verkrachters, oplichters, enz.... wat daadwerkelijk een misdrijf is!!!
Bij deze mijn pleidooi.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door