Klacht: GOOGLE NEXUS 5X – SIMKAART HOUDER WERKT NIET

op 29 mei 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Binnen 24 uur Google Nexus 5x terug gebracht naar de winkel.
Simkaart houder werkt niet goed. Bekend probleem en erkend door Belsimpel en staat ook op internet.

Iedereen bij Belsimpel geeft ook aan dat het probleem klopt maar willen het toestel naar een “reparatie centrum” toe sturen.

Dit is onterecht. Het betreft hier een duidelijke DOA die met het blote oog zichtbaar is.

Tevens valt mij op dat de klachten bij belsimpel voornamelijk gaat om slechte toestellen en slechte service. Erg opvallend.

Nieuw toestel of geld terug
(bij geld terug abonnement niet verlengen bij Vodafone)

Belsimpel mag uiteraard zelf het toestel door sturen naar de fabrikant om de fabrikant op de fouten te wijzen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 30 mei 2016 om 09:24 geantwoord

Heeft op 30 mei 2016 om 15:24 geantwoord

Het betreft hier om een DOA. Graag een nieuw toestel opsturen en zodat ik de oude kan terug sturen.

Reactie van de melder van de klacht dimitrinl

7 maanden geleden - Helaas neemt belsimpel.nl mijn klacht niet in behandeling. Dit omdat zij geen verantwoording nemen. Samen met alle andere klachten van velen honderden mensen die een slecht toestel hebben verkregen. Dit is blijkbaar hun verdien model. Slechte toestellen leveren en daarna niet omruilen voor een juist functionerend toestel. Uiteraard staat belsimpel nog steeds vrij om het te herkennen als DOA en mij een toestel te geven waar ik recht op heb.

Alle klachten die gemeld zijn door dimitrinl