Klacht: google in zee met malafide online shop

op 07 juni 2016 over Google in de categorie Zoekdiensten

bij het intikken van de zoekterm Dr Martens kopen krijg je meteen door google shopping resultaten een aantal bedrijven voorgeschoteld waar je ze kan kopen , echter dat ene bedrijf OUTLET AVENUE neemt je geld wel aan maar levert de bestelling nooit af , in hun advertentie staat ook een telefoon nummer wat je kunt bellen echter ik heb dit vele malen geprobeerd maar het zijn eindeloze keuze menu’s en uiteindelijk is alles wat er volgt een eindeloze stilte aan de andere kant van de lijn.
Om dat ik er vanuit ging dat Google niet zomaar ieder bedrijf in deze resultaten mee zou nemen , en ik eigenlijk vertrouwen had in Google ben ik over gegaan tot het plaatsen van een bestelling maar daar heb ik enorme spijt van , de online webshop zegt in hun mails min of meer we kijken wel wanneer we het sturen en dan ontvangt u van ons bericht.
Ik voel mij belazerd door zowel Google als de desbetreffende webshop , immers is het Google’s verantwoordelijkheid dat ik bij dit malafide webshopje terecht ben gekomen

als Google desbetreffende webshop uit zijn shopping resultaten haalt ,
OUTLET AVENEU , BRAND ALLEY , zijn met elkaar verweven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mark4711