Klacht: Google eerst de producten en tel alle kosten erbij op min. 6% en 21%

op 06 april 2013 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Het is de moeite niet eens meer waard om op de veilingsite te kijken je betaald ALTIJD meer dan op het internet.
En daar zorgen onwetende bieders voor en misschien wordt het ook wel door bva gemanipuleerd.

Ik zie alleen maar naïeve reacties, je hebt garantie tot aan de deur en je betaald altijd te veel!!!

Nu ook weer een verto afkortzaag staat al op 93 euro EXCL. 21% btw en waarschijnlijk 6% veilingkosten. Deze afkortzaag kost op het internet 89 euro incl alles!!!!! Ook op de MERKLOZE gereedschapskisten worden op dit moment al meer dan 110 euro geboden EXCL 21% en 6% extra kosten. Op het internet vindt je deze setjes voor echt wel minder.

Volgens mij is het een combinatie van naïeve bieders en manipulatie van verkopende partij en/of BVA zelf!!!

Veilingsite niet meer bezoeken als consument en het mooiste is sluiten. Je hebt er toch niets aan, vooral niet in deze tijd.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb BVA Veilingen een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ropie