Klacht: [email protected]

op 19 juni 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

waar belazerd door de Mediamarkt! Tv gekocht eind Mei. Verkeerd voorgelicht.
6u!! in de wacht gestaan voor een oplossing,
8!!verschillende mensen gesproken
5! Mails
20!! beloftes
Terug naar Mediamarkt Tilburg voor een oplossing. Uur gewacht.
€45,- bij moeten betalen voor plaatsen en muurbeugel vooraf!
Medewerker weer vergeten een afspraak te maken met het plaatsingsbedrijf
Ik zou teruggebeld worden door Mediamarkt, niet teruggebeld
2 weken later plaatsingsbedrijf aan huis. Geen opdracht gehad voor muurbeugel! En dus niet bij.
Bij uitpakken tv blijkt er een scheur in de tv te zitten
Gebeld en hij zou omgewisseld worden
Moest de tv wel weer uit de doos halen om foto’s te maken van de tv terwijl het plaatsingsbedrijf dit al voor mij had gedaan en door zou sturen. Ik gaf aan dat ik alleen ben en met mijn slechte rug dit niet goed kon. Hij weigerde contact op te nemen met het bedrijf waardoor ik de doos open heb moeten snijden om de tv eruit te halen en foto’s te maken. Hij zou terugbellen of hij de foto’s goed had gehad.
Wederom niet teruggebeld!
Deze ochtend naar Mediamarkt Tilburg gegaan, uur gewacht en daar wordt doodleuk verteld dat hij ter beoordeling naar een reparatiecentrum moet omdat hij al 19 dagen in huis staat!!!! Hoe gek kun je het maken!
Door het toedoen en niet handelen van medewerkers van de Mediamarkt staat hij zo lang in huis!
Geen sorry of wat vervelend, niks! alleen een hooghartig mens zonder compassie of medeleven of enigszins mijn emotie snappen.
Hoe verschrikkelijk slecht kun je met je klanten omgaan! 😳 😳 😳 😳
Oftewel nooit iets kopen en maandag zet ik er een advocaat op!
Contactmomenten met Mediamarkt:
30-5
1-6
2-6
3-6
4-6
5-6
9-6
11-6
18-6
19-6
En weer terug bij af of nog erger maar moeten afwachten tot er iets gebeurd of nog meer vervelende gebeurtenissen erop volgen.
Ik slaap hier ondertussen slecht van! heb hard gespaard voor een nieuwe tv. Degene die ik nu heb staan werkt niet meer goed en zo dadelijk heb ik niks!

Gewenste Oplossing:

Deze week een omruiling met een nieuwe tv, kalibratie, ophangen installatie. Compensatie voor alle gemaakte uren

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gontje