Klacht: Goldcard werkt niet bij bezorging, alleen als je geluk hebt..

op 05 oktober 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Zojuist wilde ik 2 pizza’s bestellen bij Domino’s Barneveld. Aangezien ik een goldcard heb (25% korting) bestelde ik via de site. Ik vulde mijn postcode in maar de site gaf aan dat mijn postcode buiten het bezorg gebied ligt. Echter woont mijn vriend nog verder bij de domino’s vandaan en daar kan wel worden bezorgd. Dus ik heb de dichtstbijzijnde domino’s gebeld en gevraagd of ze alsnog kunnen bezorgen. Hun reactie was: ”je kunt je goldcard niet gebruiken als je wilt laten bezorgen”. Het vreemde is dat als ik via de site op een ander adres laat bezorgen mijn goldcard wel werkt. Oftewel de Goldcard kan wel gebruikt worden bij bezorgen alleen niet bij ons. Vervolgens geef ik aan dat het de vorige twee keer wel kon bij dezelfde domino’s waarop de leidinggevende antwoord: ‘nou dan heb je toen geluk gehad’. In net woorden hebben wij uitgelegd dat wij dit een beetje vreemd vonden waarop wij erg onvriendelijk te woord werden gestaan en er verteld werd dat we maar ergens anders ons eten moesten halen.

Ik ben tevreden wanneer eenmalig een gratis pizza krijgen en onze postcode in het bestand wordt toegevoegd, namelijk 6741 LB óf wij een goldcard krijgen voor volgend jaar en onze postcode in het systeem wordt gezet

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marjoleinmc