Klacht: slechte reisleiding

lauratel op 04 september 2017 over GoGo in de categorie Reizen Algemeen

Geachte GoGo,

Hierbij wil ik meerdere klachten indienen over jullie omgang met jullie klanten.
Ik was samen met een vriendin op vakantie naar blanes via gogo reizen dit is ons zeer slecht bevallen.
Als eerste was ik mijn koffers kwijt ik had niks geen kussen niks (sliep in een tent).
Toen ik een van jullie reisleiding vroeg om hulp hadden ze totaal geen oog voor mij ze waren namelijk te druk met andere dingen bezig zoals meisjes versieren.
Na een aantal keren hun om hulp te hebben gevraagd zou ik steeds terug koppeling krijgen dit is echter niet gebeurd.
Het enigste wat ik te horen kreeg was we kunnen er niks aan doen en terwijl ik nog voor ze stond liepen ze ook al weer weg.
(nu heb ik begrepen via via dat jullie geen grip hebben qua bagage) maar alsnog had ik graag gehad dat ik normaal ter woord werd gestaan.
Ik heb dus zelf een kussen geregeld want dat was te veel moeite voor hun.
Eenmaal bij de tent aangekomen ben ik me kapot geschrokken.
Hij is was hartstikke vies de stukken kaas en mieren nesten zaten in de tent toen heb ik dit gemeld en er zou iemand langs komen, al wat er kwam maar geen reisleiding ondertussen hadden wij 200 euro borg betaald voor vieze gore spullen afschuwelijk.
Uiteindelijk nadat wij niks hoorden van onze reisleiding hebben wij en onze ouders in Nederland contact opgenomen met jullie nood nummer.
Daar werd tot 3x toe beloofd dat er onmiddelijk iemand van de reisleiding naar ons toe zou komen om het op te lossen dit is weer niet gebeurd.
Naar mate de tijd verstrekt werden wij steeds verdrietiger en voelde ons niet gehoord gewoon weg machteloos.
na anderhalf dag naar constant opzoek te zijn geweest naar de reisleiding die steeds keer op keer terug koppeling beloofden was ik er klaar mee en heb ik een whatssapp bericht gestuurd naar de reisleiding dat ik hier niet van gediend ben en dat ik een gesprek wil, daar werd niet op gereageerd toen ik nog een bericht stuurde kreeg ik eindelijk een bericht terug dat er iemand bij ons zou komen.
wonder boven wonder kwam er eindelijk iemand aan.
Ik heb hem verteld dat ik zeer en zeer ontevreden ben en of ik een andere accommodatie zou kunnen krijgen of mijn borg onmiddellijk terug kon krijgen.
uiteraard had hij daar geen antwoord op en zouden wij terug koppeling krijgen wat uiteraard weer niet gebeurde.
Toen trof ik hem en ik zij dat ik direct antwoord wilde en het antwoord was als je je borg terug wilt stuur ik jullie de tent uit.
De reden waarom ik onze borg terug vroeg was omdat wij zelf eten hadden mee genomen om te koken (mijn vriendin heeft het namelijk niet zo breed),en zo konden we dan tenminste onze borg besteden op onze vakantie.
Inmiddels waren wij 3 dagen verder en hadden nog geen minuut van onze vakantie kunnen genieten terwijl de reisleiding zich er niet druk om kon maken.
Wij hadden zelfs nog contact gehad met gogo voor vertrek over onze tent.
Ik hoop zsm van jullie te horen.

Laura Tel

Ik zou graag een tegemoetkoming zien vanaf jullie kant.

Alle klachten die gemeld zijn door