Klacht: Slechte service en vertraagd pakket

klagerbe151928 op 29 juni 2026 over GOFO in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf GOFO
Status Open
Datum 29 juni 2026

Een klant heeft een pakket besteld bij GOFO, maar dit is vertraagd en nog niet geleverd. De klantenservice heeft volgens de klant niet geholpen en de communicatie van het bedrijf wordt als teleurstellend ervaren. De klant voelt zich bedrogen en hoopt in de toekomst niet meer met GOFO te maken te hebben.

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket besteld bij GOFO, maar dit is vertraagd en nog steeds niet geleverd. De klantenservice is slecht en heeft niets voor mij opgelost. Ik voel me bedrogen door hun communicatie en hoop nooit meer met dit bedrijf te maken te hebben.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn pakket op tijd wordt bezorgd en dat er niet meer gelogen wordt over de status van mijn bestelling.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over GOFO

Reactie van de melder van de klacht klagerbe151928

3 maanden geleden - slechte bezorging. geen behulpzame service

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM