Klacht: niet leveren van bestelling

gabriel riedijk op 28 januari 2026 over GOFO in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf GOFO
Status Open
Datum 28 januari 2026

Een klant heeft een bestelling die sinds 5 januari bij GOFO ligt en nog steeds niet is geleverd. Ondanks drie telefoontjes naar het bedrijf heeft de klant geen oplossing of update ontvangen.

Mijn Klacht:

mn bestelling is al vanaf 5januarie bij gofo en nog steeds niet geleverd ook na 3x bellen met gofo niet

Gewenste Oplossing:

ze moeten gewoon snel leveren maar het lijkt wel een frauduleus bedrijf

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over GOFO

Reactie van de melder van de klacht gabriel riedijk

8 maanden geleden - bestelling nog steeds niet geleverd

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM