Klacht: Goeie service

Verbeek wouters op 28 maart 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb een tuinstel via jullie onlineshop gekocht ben er niet over te spreken eerst krijg ikbeen tafel en 1 stoel dan komen de 3 stoelen later dan is mijn tafel kapot en goed kapot! ! Maar dat kan gebeuren ! Bel ik dit om te melden moet ik foto’s sturen begrijpelijk! Word mij gezegt dat ik een andere tafel krijg vind ik logies ! Zodra de kapotte tafel op gehaald is kreeg ik van jullie een nieuwe tafel .toen kregen we een mail dat het geld terug word gestort Weer bellen dan word er gezegt dat ik de tafel op nieuw moet bestellen dat vind ik toch zo kolder dit maakt me zo boos dit vind ik erg slechte service ik heb 3 vrije dagen op genomen ik heb jullie 3x moeten bellen hier over ter gevoLG ik bestel nooit meer wat !!

Dat alles 1 keer komt en als er iets kapot is dat er gelijk een nieuwe krijgt en niet eerst weer een nieuwe moet besteld worden door mij zelf dat moet uit het bedrijf zelf komen

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 28 maart 2018 om 19:49 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door