Klacht: Goedkoper product niet geleverd, duurder product volgende dag bezorgd

Superboo op 09 december 2019 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 December een magnetron besteld. Elke dag aan de lijn met klantenservice. Maar elke dag zeggen ze uiterlijk volgende dag geleverd. Mij werd ook meerdere keren gevraagd of ik het wil annuleren. Nu kijk ik op de site en zie ik dat de magnetron duurder is, maar dan opeens wel de volgende dag geleverd kan worden? Dit vind ik oneerlijk. Ik heb het gevoel dat Bol.com de prijs te laag vond en het product daarom niet heeft geleverd

Gewenste Oplossing:

50 euro kadobon en magnetron per direct geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 17 december 2019 om 17:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Superboo