Mijn Klacht:
Oversluiten van hypo ivm lage rentestand . Eerste afspraak op 6 feb 2015, alles lijkt oké en er zijn geen problemen.
1 maand later, nog niets gehoord, taal nog teken.
Bij navraag blijkt de adviseur prive problemen te hebben en heeft de zaak laten liggen.
Nieuwe adviseur binnen en opnieuw alle papieren doorgegenomen en verstrekt.
Vanaf dat moment is er elke 2 weken wel een obstakel… Ziekte, druk, formulier niet ontvangen, niet goed ingevuld etc.
Nu 26 april hebben we nog niets…
De hypotheek verstrekken rechtstreeks gebeld om te vragen wat er nu aan de hand is. Deze geeft aan dat zij geen correcte financiële gegevens hebben gekregen en nog wachten op 1 pensioenopgave van mijn vrouw.
Hoezo verkeerde gegevens, onze jaaropgaven en pensioen opgave liegen toch niet?
Afijn bijna 3 maanden later …..
NIKS!!! We gaan op vakantie voor een paar weken en hebben uiteindelijk maar een notariële volmacht (€255,-) getekend
Per maand scheelt ons dit geintje € 450,-.
Hoe durven ze €2000,- te vragen voor advies?
Een hypo passeert normaal binnen 6-7 weken. Bij ons gaat het straks week 13 in,
En het ziet er niet naar uit dat eea voor half mei de notaris passeert.
Elke maand scheelt ons €455,- als je daar de volmacht voor de notaris bij optelt dan zit je toch ruim op €1100,- dat nog even afgezien van de irritaties.
Kortom, slordig, onzorgvuldig, en zeker niet “goedkoop”
Gewenste Oplossing:
Tevreden?
Gaat niet meer vrees ik.
Minimaal de misgelopen €1100,- verhalen op hun honorarium.
Maar dat zit er waarschijnlijk niet in.
