Klacht: opgelicht

op 06 februari 2018 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

3 jaar geleden ben ik benaderd door goedkopehypotheek (Advies Nederland) voor bemiddeling van nieuwe hypotheek. Advieseur Marthijn Kool namens Advies Nederland kwam bij mij voor gesprekken. Alles vrijblijven… Tot een dag gaven wij toestemming voor verder met hypotheek, getekent…. Het levert helemaal niks op, iedere keer Marthijn Kool opbellen, kreeg te horen dat hij druk bezig is, het komt goed……keer op keren. Uiteindelijk helemaal niks geworden, wel een incasso van 2750 euro. Ik bel Marthijn Kool op…Marthijn Kool vertelt mij dat ik die bedrag niet betalen hoef….ieder keer weer dat te horen. Ik bel zijn baas op, Tim Jansen…die belooft mij ook te comperen…het wordt ook helemaal niks. Wat een diefstal bende, een crimineel bende…opgelicht bende. Deze bende werkt onder naam van Advies Nedeland, Tean support Hypotheek, Team support Invesment….Deze mensen verdienen GEEN plek in Nederland te wonen, Ze horen bij Noor-Korea thuis, ze verdienen te recht “one way ticket to the moon”.

Ik ben tevreden als ze mij bedrag van 2750 euro terug betalen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door calep