Klacht: incasso terwijl nooit een hypotheekomzetting tot stand gekomen is

fbu op 13 april 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks dat wij dachten met dit bedrijf in zee te zijn gegaan is er na het totaal onverwachte vertrek van onze ‘adviseur’ waar wij via een automatische reply per ongeluk achter kwamen nooit meer iets van dit bedrijf vernomen, anders dan incasso en nu zelfs oproep te verschijnen voor de rechter. Het mag wat kosten.

Gewenste Oplossing:

als de zaak geseponeerd wordt en wij een schadevergoeding krijgen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van goedkopehypotheek.nl

8 jaren geleden - Beste heer Butz, In het kader van deze lopende zaak kan ik verder geen uitspraken doen, anders dan dat wij de zaak met vertrouwen tegemoet zien. U heeft er zelf voor gekozen om, zonder ons het direct te laten weten, met een andere intermediair in zee te gaan. Dat wij onze gemaakte kosten hierop innen lijkt ons niet meer dan billijk. Vr. groet, de Directie

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Butz,

In het kader van deze lopende zaak kan ik verder geen uitspraken doen, anders dan dat wij de zaak met vertrouwen tegemoet zien. U heeft er zelf voor gekozen om, zonder ons het direct te laten weten, met een andere intermediair in zee te gaan. Dat wij onze gemaakte kosten hierop innen lijkt ons niet meer dan billijk.

Vr. groet, de Directie

Alle klachten die gemeld zijn door