Klacht: Grote problemen na plaatsen van kozijnen

op 28 april 2012 over goedkoopstekozijnen.nl in de categorie Internetshops - Interieur

hallo, ik wil u allen waarschuwen voor dat bedrijf die pas ook op rtl is geweest met een klant die zich bedrogen voelde. Bij mij is een kozijn geplaatst waarbij alles vooraf duidelijk en goed is afgesproken. Na plaatsing heb ik een bouwtechnisch bureau het kozijn laten inspecteren omdat veel dingen naar mijn idee niet klopte. Dat resultaat wat niet best, een stalen balk die boven het kozijn hoort was er wel maar had geen functie, in plaats van een metselwerk afwerking aan de bovenkant had men een strook trespa gedaan, men heeft een muur weggehaald en niet opgevangen, boven het kozijn geen lood aangebracht en nog veel meer. Er dreigde zelfs instortingsgevaar, een ander bedrijf heeft nu ondersteuningen geplaatst,, na het indien van al mijn klachten bij “goedkoopste kozijnen” heeft men mij en mijn adviseur weken lang aan het lijntje gehouden, steeds weer zouden ze komen om het op te lossen, uiteindelijk zijn het allemaal leugens, nu moet ik zelf 3 a 4 duizend euro kosten gaan maken om het alsnog goed te maken. Pas op voor dit bedrijf, het zijn leugenaars en bedriegers en ze bedonderen de boel waar je bij staat, ze moeten eerst geld en dus je bent altijd de pisang. Ze zijn de goedkoopste maar uiteindelijk de allerduurste. Goedkoop = duurkoop. Het bedrijf zit in Lichtenvoorde, wij schakelen nu een advocaat in wat me ook geld gaat kosten.

Er ligt een oplossing, maar dan moet alles eruit en opnieuw geplaatst worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Korteland