Klacht: Goederen niet geleverd

op 13 augustus 2017 over 4XL Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Op 28 juli heb ik een order geplaatst. Een aantal gekleurde washandjes. Nog diezelfde dag werd ik eraan herinnerd dat de betaling nog niet gedaan was. Dat is op 31 juli gebeurd. Deze betaling is op 3 augustus per email bevestigd. Een email waaruit ik opmaak dat de verzending staat te gebeuren.

Nadat ik 4 dagen nog niets gehoord en ontvangen te hebben, heb ik verschillende mailtjes gestuurd. De laatste op 8 augustus.
Tot nu toe geen enkele teken dat de bestelling onderweg is of dat daaraan wordt gewerkt.
Het gaat om een totaalbedrag van 19,15. Daarvan is ruim de helft BTW en verzendkosten.

Wel frappant dat dit bedrijf mij snel weet te vinden als er nog betaald moet worden. Maar daarna geen enkele verantwoording neemt, en de klant maar laat wachten.

Ik ben enigszins tevreden als ik binnen 3 dagen de gevraagde artikelen in huis heb. Of wanneer ik per omgaande het overgemaakte bedrag krijg terug gestort.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4XL Webshop

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 4XL Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C. Henfling