Klacht: Goederen niet geaccepteerd maar krijg geld niet terug

[email protected] op 29 juni 2020 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Op 10 mei is betaling gedaan voor ‘n hogedrukreiniger dat € 169.88. Op exact dezelfde dag heb ik de bestelling geannuleerd, maar kreeften horen dat het niet meer kan (gesprek via chat is opgenomen). Geadviseerd werd om persoonlijk het bezorgde goed te weigeren.
Dat is dus ook gebeurd, maar tot op heden hebben ze het bedrag nog niet teruggegeven.

Als het bedrag teruggestort wordt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BVA Veilingen over deze klacht.

Bericht van BVA Veilingen

2 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Ik zie in het dossier dat wij inderdaad contact hebben gezocht met de aanbieder. Om te controleren of de kavel retour is ontvangen zijn wij afhankelijk van deze partij. We zullen de creditering van het aankoopbedrag in orde maken. U ontvangt deze creditering binnen uiterlijk 10 werkdagen op uw rekening. Mijn excuses voor de vertraging. BVA Auctions Klantenservice Marnix

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Beste bvA, Zoals eerder gezegd, ik heb het goed niet ontvangen. Er is dus geen sprake van retour. Bestelling is gewoon geannuleerd. Het is nu inmiddels bijna 2 maanden dat dit niet in orde komt. Mijn twijfel om met bva in zee te gaan wegens de zovele klachten over bva is blijkbaar gegrond. Mvg, musa

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BVA Veilingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BVA Veilingen

Heeft op 06 juli 2020 om 11:14 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor de reactie. Nogmaals mijn excuses voor de vertraging.
Na uw bericht hebben wij nogmaals contact gezocht met de leverancier.
Het aankoopbedrag is inmiddels gecrediteerd, wat betekent dat u het geld zo snel mogelijk op uw rekening ontvangt.

Ik ga er dan ook vanuit dat het probleem is opgelost.
BVA Auctions Klantenservice
Marnix

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]