Klacht: Goedere nog niet ontvangen

op 05 juli 2016 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 7dagen geleden een bestelling gedaan en nog steeds niets ontvangen. Ze zijden het dat het 5 dagen zu duren en het be dracht is al van mijn credit card af behaalt.141.90 euro’s.Kunt u mij laten weten Waarneer het beschordt
Wordt. Mts Tawil Crabethstraat 3cin Gouda 2801 al
Email adres: tawil@kpnplanet.nl
Al vast dedankt.

Gewenste Oplossing:

Waarneer wordt het verstuurd?

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tommy Teleshopping over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mrs Tawil

11 maanden geleden - Waar neer wordt mijn order verstuurd?

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 05 juli 2016 om 07:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

In uw klacht geeft u aan dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen, waarvoor onze welgemeende excuses.

Na controle is gebleken dat uw bestelling op zaterdag 25 Juni is geleverd op het afleveradres welke u heeft opgegeven.

Namens het gehele team van Tommy Teleshopping wensen wij u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groet,

Team Tommy Teleshopping.

Alle klachten die gemeld zijn door Mrs Tawil