Klacht: Goed leesbaar boek wordt bij Van Dijk gezien als waterschade

op 12 september 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Geachte heer mevrouw, KENMERK : CL7069

Mijn dochter heeft op de inleverdatum van school de boeken netjes ingeleverd. Echter vertelde de Van Dijk medewerker toen dat er waterschade zat op het geschiedenisboek. Toen ze terug naar huis kwam samen met de boete stond ik verbaasd te kijken dat ze een boete heeft gekregen van bijna €70. Van Dijk zegt dat ze het boek in nieuw-staat hebben geleverd, dat mag dan wel zo zijn, maar als de bezorger van Van Dijk de boeken aflevert op een regenachtige dag dan verwachten zij dat ik de boete betaal. En dan nog was de schade zeer beperkt om daar via de website een klacht voor in te dienen, we wilden net op vakantie gaan dus ik dacht bij mezelf dat valt mee (werkelijkwaar een centimer) , dus laat maar! nou nee hoor want je dochter krijgt een boete binnen van 70 euro en nu ook al dat bang makerij met die aanmaningen!! Ik heb gemaild (nooit reactie gekregen) Ik heb gebeld, zegt de klantenservicemedewerker doodleuk: U dient het maar te betalen.. WAAROM MOET IK BETALEN ALS JE DAT BOEK GEWOON GOED KAN GEBRUIKEN. het boek is teruggestuurd en bij de herbeoordeling is er ook gezegd dat er schade was. ik ben hier totaal niet over te spreken. Als dat boek zo beschadigd is dat geen kind daar uit kan lezen dan moet Van Dijk bewijsmateriaal leveren dat dat wel zo is. Ik wil erbij toevoegen dat als dat boek écht waterschade had gekregen of er in geschreven was of echt beschadigd was dat Van Dijk volledig in zijn recht staat maar dat is NIET zo. en dan moeten ze niet aankomen met dat er schimmelvorming kan ontstaan want dat is niet waar want dat boek is gewoon goed!!!

Ik ben pas tevreden als Van Dijk ons met rust laat en die boete intrekt. Coulance als groot bedrijf is gewenst! Anders zal ik het programma BOOS van BNN-Vara en Tros Radar inschakelen!!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 12 september 2017 om 15:27 geantwoord