Klacht: Go White producten binnen gekregen die ik niet besteld heb.

op 05 april 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben 2 pakketten binnen gekregen die ik niet besteld heb.
En daarna heb ik aanmaning briefen binnen gekregen van 67 Euro en nu de tweede brief ook maar dan met 77 Euro.
We hebben in november een enquête ingevuld voor een proef pakket van 25 Euro eenmaal binnen gekregen, kregen we een rekening van 47 euro dat is betaald.
Daarna kregen we 2 pakketten binnen die ik niet besteld heb en 67 euro kost dat veel duurder is dan de proef pakket.
Op privé mail zeggen ze dat we dat moeten gaan betalen maar wij willen dat niet omdat wij niet die laatste 2 pakketten besteld hebben nu na een tweede mail boden ze ons 50% korting maar nooit die korting ontvangen maar alleen duurdere aanmaning briefen sturen.
ik wil die pakketten retour sturen ze zijn nog niet open gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als die pakketten weg gestuurd zijn die ik niet besteld heb en de aanmaning briefen niet meer komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Inese Garbena, Hartelijk dank voor uw bericht. Bij het plaatsen van de bestelling heeft u ook onze Algemene Voorwaarden geaccepteerd. Onze klantenservice heeft u duidelijk gemaakt dat wij een retourbeleid van 14 dagen hanteren. De producten zijn u in december 2016 / januari 2017 toegezonden. U heeft op 11 februari 2017 contact met ons opgenomen. Kunt u ons aangeven waarom u zo laat heeft gereageerd? Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Gowhite support

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 maand geleden - Geachte mevrouw Inese Garbena, Helaas mochten wij no geen reactie van u ontvangen. Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Gowhite support

Reactie van de melder van de klacht inesega

1 maand geleden - Geachte, Ik kan zelf niet Nederlands schrijven daar voor heb ik iemand daar voor nodig. Ik weet niet wat jullie van mij wilden ik kreeg ook niet snel een reactie terug van jullie en de pakket die ik gekregen had die had ik niet besteld en heb ik ook niet nodig. Met vriendelijke groet, I. Garbena

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

3 weken geleden - Geachte mevrouw Garbena, Hartelijk dank voor uw reactie. U heeft uw klacht op 5 april 2017 geplaatst en u heeft van ons op 8 april 2017 een reactie ontvangen. Onze klantenservice heeft uw bericht ontvangen op 11 februari 2017 en aan u aangegeven dat de tijd waarbinnen u de producten retour kon zenden (14 dagen) verstreken is. De producten zijn u in december 2016 / januari 2017 toegezonden. Kunt u ons aangeven waarom u zo laat heeft gereageerd? Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Gowhite support

Alle klachten die gemeld zijn door inesega