Klacht: GLS onbereikbaar!

BOUTIQUEBYJK op 22 december 2021 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht intussen al 9 dagen op mijn leveringen. Laten we zeggen dat er momenteel 8 leveringen gearriveerd zijn in het depot in België en op een of andere mysterieuse wijze, geraken ze niet verder. GLS is wegens corona telefonisch niet bereikbaar. Inmiddels al 4 mails gestuurd naar GLS met de vraag waar mijn leveringen blijven. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Zéér zéér frustrerend! Ook via Facebook/Instagram geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Graag een reactie op mijn e-mails, terug telefonisch bereikbaar zijn,… graag levering op 23/12!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over General Logistics Systems (GLS) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BOUTIQUEBYJK