Klacht: Pakket retour gestuurd zonder aflevering

klager654558f7 op 15 oktober 2026 over GLS Netherlands in de categorie Koeriersbedrijven en post

GLS Netherlands klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Status Open
Datum 15 oktober 2026

Een klant van GLS Netherlands heeft een pakket besteld dat retour is gestuurd naar de verzender met de onterechte melding dat het pakket is geweigerd. De klant stelt dat het pakket nooit is aangeboden en ervaart frustratie door het gebrek aan directe contactmogelijkheden om een klacht in te dienen. De klant verlangt naar de ontvangst van het pakket.

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket besteld dat retour is gestuurd naar de verzender met de melding dat ik het pakket heb geweigerd. Dit is onjuist, aangezien het pakket nooit aan mij is aangeboden. Ik heb geprobeerd contact op te nemen met GLS, maar er is alleen een algemeen contactformulier beschikbaar, waardoor ik geen directe klacht kan indienen. Dit is erg frustrerend en ik wil graag mijn pakket ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn pakket alsnog wordt afgeleverd.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over GLS Netherlands

Reactie van de melder van de klacht klager654558f7

7 dagen geleden - GLS Nederland blijkt geen klachten te accepteren. Schandalig!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM