Klacht: Pakket niet afgeleverd/Track ID ZVU1488Z/ReferentieWNL643358

Razvan H op 04 maart 2025 over GLS Netherlands in de categorie Koeriersbedrijven en post

GLS Netherlands klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Status Open
Datum 4 maart 2025

Een klant van GLS Netherlands ervaart herhaaldelijk problemen met de bezorging van pakketten. Na te hebben gewacht op een levering, ontving de klant een melding dat het adres niet correct zou zijn, wat als onprofessioneel wordt ervaren.

Mijn Klacht:

Dit is de tweede keer dat ik problemen heb met dit bedrijf in een korte periode. Ik wachtte thuis op mijn pakket en toen stuurden ze me een melding dat het adres niet klopte?!? Ongelofelijk onprofessioneel.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat iemand professioneel een kaart kan lezen en mijn pakket kan bezorgen. Waar ik bezorgkosten voor heb betaald.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Reactie van de melder van de klacht Razvan H

1 jaar geleden - Unprofessional and useless

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM