Mijn Klacht:
Onze geparkeerde auto is geramd door een Gls bezorger. Dit hebben we op camera staan. We zijn nu vanaf 11 december bezig om dit op te lossen. Er is geen contact te krijgen via mail of telefoon. Alleen via chat die ook zeer langzaam reageren. Het bericht is van 20 december dat de vervoerder contact op zou nemen met ons. Daar ook nog steeds niks van gehoord Weer een klacht ingediend en 20 januari weer excuus en gezegd dat er zo snel mogelijk contact word opgenomen en nog steeds niks gehoord Dus ben vanaf 11 december al bezig hiermee. Echt slecht dit wat een slecht bedrijf dit.nu krijg ik als antwoord Wij hebben van de vervoerder vernomen dat hij is langs geweest en zeker weet dat de schade niet door zijn chauffeur is veroorzaakt. Ik wil u dan ook adviseren om aangifte te gaan doen. Onze excuses voor het ongemak. WOnze geparkeerde auto is geramd door een Gls bezorger. Dit hebben we op camera staan. We zijn nu vanaf 11 december bezig om dit op te lossen. Er is geen contact te krijgen via mail of telefoon. Alleen via chat die ook zeer langzaam reageren. Het bericht is van 20 december dat de vervoerder contact op zou nemen met ons. Daar ook nog steeds niks van gehoord Weer een klacht ingediend en 20 januari weer excuus en gezegd dat er zo snel mogelijk contact word opgenomen en nog steeds niks gehoord Dus ben vanaf 11 december al bezig hiermee. We hebben weer een klacht ingediend. En nu krijg ik als antwoord
Wij hebben van de vervoerder vernomen dat hij is langs geweest en zeker weet dat de schade niet door zijn chauffeur is veroorzaakt. Ik wil u dan ook adviseren om aangifte te gaan doen. Onze excuses voor het ongemak.
Terug geantwoord
Wanneer is de vervoerder langs geweest. Hoe weet die welke auto het is.
We hebben camerabeelden maar die kan ik niet sturen want ik heb geen mailadres.
Deze keer zeer snel antwoord van Gls
Helaas kunnen wij u niet verder helpen.
Ik wil u adviseren contact op te nemen met de verzekeraar en aangifte te doen.
De verzekeraar zal het dan verder afwikkelen met de verzekeraar van degene die de schade heeft veroorzaakt.
Onze excuses voor het ongemak.
Aangifte politie heeft geen nut want daar doen ze niks mee want politie heeft belangrijker prioriteiten.
We zijn Wa verzekerd dus verzekering doet niks moet je zelf verhalen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil contact en niet via een chat maar mail zodat ik de beelden kan sturen.
Wil weten wanneer ze langs zijn geweest om te kijken.En welke auto ze bekeken hebben.
Dat Gls zijn verantwoording pakt en niet schuld ontkent
