Klacht: Geen QR-code ontvangen voor afhaalpunt

klager84720c94 ✓ Verified op 06 oktober 2026 over GLS Netherlands in de categorie Koeriersbedrijven en post

GLS Netherlands klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Status Open
Datum 6 oktober 2026

Een klant van GLS Netherlands heeft geen QR-code ontvangen voor een pakket dat bij een afhaalpunt is afgeleverd. Ondanks contact met de klantenservice via telefoon en e-mail, is het niet gelukt om de QR-code te verkrijgen, waardoor het afhaalpunt niet kan helpen. Dit leidt tot vertraging in de ontvangst van een medicijnpakket en extra verzendkosten voor de klant.

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket dat is geleverd bij een afhaalpunt, maar ik heb geen QR-code ontvangen via e-mail. Ik heb GLS gebeld en gemaild, maar zij kunnen me niet helpen met het verkrijgen van de QR-code. Het afhaalpunt werkt ook niet mee zonder deze code. Dit betreft een medicijnpakket dat nu teruggestuurd zal worden, waardoor ik langer moet wachten en opnieuw verzendkosten moet betalen. Ik vind het schandalig dat ik geen toegang krijg tot mijn pakket.

Gewenste Oplossing:

Ik wil vandaag nog een QR-code ontvangen, omdat mijn pakket donderdag teruggestuurd wordt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over GLS Netherlands

Reactie van de melder van de klacht klager84720c94

1 week geleden - Zeer slecht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM