Klacht: game purchase

jamaica116 op 08 augustus 2014 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I have on 7/08/2014 made a purchase via global collect bv and there came on that the transaction failed but the amount of the game is gone from my bank account. and I still have no game..Greetings yannick

Gewenste Oplossing:

When I get the greek states dlc pak where the purchase for was. then I'm satisfied Greetings yannick

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van GlobalCollect beoordeeld.

jamaica116

Heeft op 09 augustus 2014 om 10:19 geantwoord

There is still nothing solved only exacerbated can't even go online now on my game

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 11 augustus 2014 om 08:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

08-08-2014 Informed Mr Luyten by email. GlobalCollect only processes payments on behalf of other organisations. Unfortunately, we are not able to locate the payment / order based on the provided details. requested to send a proof of payment to [email protected]
11-08-2014 Dear Mr Luyten, Please be informed, that we want to assist you with this issue. Unfortunately, we are not able to assist you, since we are not able to locate your payment or order in our systems. Please send a proof of payment to [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door