Klacht: game

jamaica116 op 09 augustus 2014 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I have on 7/08/2014 made a purchase via global collect bv and there came on that the transaction failed but the amount of the game is gone from my bank account. and I still have no game..Greetings yannick tis is 2dn mail to you ant There is still nothing solved only exacerbated can’t even go online No more
You can only open the proof of payment with the program LEZER

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 11 augustus 2014 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

11-8-2014 Mr Luyten has contacted us directly via the contactform on the GlobalCollect website. The proof of payment attached shows a debit and a credit on the same time. According to the proof of payment, the funds were immediately returned to Mr Luytens account. Please provide us with another proof of payment which clearly shows that the funds were credited to our account. Please forward it to [email protected]

Alle klachten die gemeld zijn door