Klacht: Glaswerk en drukte

kevinolivieri op 27 december 2019 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Lekker glaswerk kopen bij de Action. Bij de balie door de drukte door medewerker Silvia snel weggeleid worden zonder het glaswerk te kunnen controleren. Vervolgens breuk aantreffen IN HET KARTON en vervolgens geen enkele service meer kunnen ontvangen, omdat je blijkbaar in de winkel zelf alles al uit het karton moet halen terwijl je half de winkel uitgeduwd word. Lekker normaal beleid dit. Van dat geld had ik wat anders kunnen doen ­čśë Zeer ontevreden en hoef ook nooit meer terug te komen. Wat een goor bedrijf is de Action zeg!

Een nieuw setje glazen van maar 2 euro 50? Positieve klanten ervaring (en gewoon common sense?) of 2 euro en 50 cent? De action kiest voor 2,50!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Reactie van de melder van de klacht kevinolivieri

1 jaar geleden - Beste, er is reeds al contact opgenomen met de Action vestiging zelf en de klantenservice van de Action. Deze hebben beiden aangegeven ons niet verder te kunnen helpen. Vandaar deze digitale escalatie op meerdere (5) platformen. Met vriendelijke groet, Kevin Olivieri

Alle klachten die gemeld zijn door kevinolivieri