Klacht: GLASVEZEL VERSCHRIKKELIJK

Zonnestudio op 29 maart 2018 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb als advies van kpn gekregen dat ik betere verbinding heb als ik mijn pakket op de zaak zou veranderen met glasvezel.
Zo gezegd zo gedaan, het heeft 3 maanden geduurd voordat ik glas vezel kreeg op de zaak. Meerdere malen afspraken verzet geannuleerd, verkeerde monteren gekregen etc was echt een drama. Mijn vaste telefoon werd automatisch omgezet naar de nieuwe modem, terwijl ik geen verbinding had! Dus ik heb een week zonder telefoon gezeten hierdoor hebben klanten ons dus niet kunnen bereiken. Eindelijk dachten we dat het goed was geïnstalleerd. Na 4 dagen kregen we een storing. KPN stuurt monteur en die geeft aan dat er een breuk zit in de glasvezel. Dus mijn alarm camera systeem, pinapparaat besturing systeem, tv radio letterlijk alles in de zaak ligt plat. VERSCHRIKKELIJK ik heb klanten weg moeten sturen en de zaak moeten sluiten schandalig dat het zo chaotisch en onprofessioneel gaat. Je wordt van de ene partij naar de andere partij gestuurd ik heb spijt er raad niemand dit bedrijf aan. Ik zit nu met een probleem want met pasen moet ik ook nog wachten terwijl wij 7 dagen in de week geopend zijn moet ik dus nu me zaak sluiten omdat ik niks kan!!!!!!

Gewenste Oplossing:

ALS DE GLASVEZEL GOED wordt geïnstalleerd door de juiste monteurs die er verstand van hebben!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Reggefiber

4 jaren geleden - Geachte heermevrouw, Als eerste wil ik mijn excuses aanbieden voor de gang van zaken en door u genoemde slecht service en het niet nakomen van afspraken. U klacht ga ik behandelen en zal dan ook om opheldering vragen bij onze planning en uitvoering. Zodra ik antwoorden heb zal ik u daarover inlichten. Met vriendelijke groet Marianne Kruidenier Klachten team Reggefiber

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 10 april 2018 om 08:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Zonnestudio

Heeft op 10 april 2018 om 10:57 geantwoord

Beste,

Jullie hadden contact opgenomen met mij voor Pasen.
Dinsdag zou het opgelost worden, de dame die contact met mij opnam na dat ik het hier heb vermeld was ook niet meer bereikbaar zo heb ik u gesproken. Ik belde zelf maar en heb nog ruim een uur in de wacht gestaan van de ene afdeling naar de andere werd ik door verbonden.
Graaf ploeg is inderdaad vrijdag geweest het werkt weer, veel later dan beloofd. Ik heb in totaal ruim 10 dagen zonder internet gezeten, maar er wordt wel geld van mijn rekening afgehaald voor mijn abonnement. En dit door iemand die de kabel niet goed had gelast, jullie verantwoording dus.. Ik heb klanten weg moeten sturen, en baal daar heel erg van!! Heb de zaak ook moeten sluiten een aan dat jullie wel iets tegemoet moeten komen? Het ging vanaf het begin al heel fout. En het werd maar uitgesteld.

Bericht van Reggefiber

4 jaren geleden - Goedemiddag mevrouw, Uw klacht en de afhandeling daarvan is ons bekend. Er zijn diverse klachten binnen voor een en het zelfde adres. Deze zal ik sluiten en in de mail die u net van mij hebt ontvangen gaan we de klacht verder afhandelen met betrekking tot uw vordering vraag. Met vriendelijke groet Marianne Kruidenier Klachtenteam Reggefiber.

Alle klachten die gemeld zijn door