Klacht: Glasvezel nog steeds niet aangesloten.

op 06 juli 2012 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 1 juni zijn bij mij de eerste monteurs gekomen om een nieuw NT te plaatsen. Signaal en alles was volgens hun goed.

Vrijdag 22 juni kwam vervolgens de KPN monteur om het internet te activeren. Dit lukte niet want er stond geen signaal op de glasvezel. Zijn collega had geen sleutel van de patchkast, dus er werd een nieuwe afspraak gemaakt.

Maandag 25 juni stonden er ineens weer 2 monteurs op de stoep. Deze hebben de glasvezel verbinding nogmaals nagekeken, opnieuw gepatched, maar nog steeds geen signaal.

Woensdag 4 juli kwam er weer een monteur om de hele boel te activeren. Deze is ook naar de patchkast geweest, heeft alles vervangen, ook een nieuw NT geplaatst maar nog steeds geen signaal. Helaas werd deze dag ook mijn oude abonnement afgesloten. 2 weken overlap moest toch genoeg zijn?

Kortom, ik zit nu zonder internet. Heb de klantenservice gebeld, kon gratis een dongle ophalen bij een KPN winkel. Ik meteen naar de KPN winkel, maar kon er alleen een meekrijgen tegen betaling. Vervolgens waren ze niet op voorraad en zit ik dus nog steeds zonder internet.

Ik heb mijn glasvezel abonnement 12 april aangevraagd. Nu bijna 3 maanden later ben ik nog steeds niet aangesloten. Inmiddels ben ik al 4x thuis gebleven voor een afspraak met een monteur.

Gewenste Oplossing:

Toen ik mijn abonnement afsloot was er een actie "eerste 3 maanden 35 euro". Ik vind dat dit in dit geval toch wel minstens de eerste 3 maanden gratis mag worden.

Alle klachten die gemeld zijn door DP-Kunst