Klacht: Glas opruimen door bezorger

op 10 juni 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 09-06-2021 om 9±45 uur heeft een bezorger spullen afgeleverd op Wikkehof 4 maar heeft een fles laten vallen deze heeft hij helaas niet goed opgeruimd er spelen hier vaak kinderen en ook lopen hier huisdieren daarom vind ik dit zeer ernstig er lag nog behoorlijk wat glas

Gewenste Oplossing:

Als de chauffeur volgende keer zijn spullen opruimt een ongelukje kan gebeuren ,maar ruim het wel op misschien kunnen jullie een stoffer en blik meegeven zodat de chauffeurs dit gewoon kunnen opruimen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door forbo6