Klacht: Gisteren reed de bus door

op 04 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn man en ik stonden gisteravond bij de halte Mathildastraat samen met een groep jongeren. De laatste 327 naar Breda kwam lang om 23.43 en we wuifden naar de bus. De bus stopte bij de halte en we liepen richting de deur, echter voordat er iemand in kon stappen reed de bus al door. Het groepje jongeren schreeuwden nog en renden naar de bus toe. We hebben om deze reden kennissen moeten bellen om ons nog naar Breda te brengen.

Als de chauffeur op zijn gedrag aangesproken wordt, dit in de toekomst niet meer gebeurt, het betreft hier de aller laatste bus en als er dan doorgereden wordt, komen mensen vast te zitten. Dit is zeer kwalijk.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 04 juni 2016 om 20:51 geantwoord

Beste Anita,

Allereerst excuses dat gisteravond de laatste bus jullie voorbij is gereden. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik ga er dan ook vanuit dat het in de toekomst niet weer zal gebeuren.

Je reactie heb ik intern doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden.

Nogmaals excuses voor het ervaren ongemak van gisteravond.

^LH
Arriva Webcareteam