Klacht: scheergel/ scheerapp op batterij

op 05 maart 2017 over Gilette in de categorie Scheren

Geachte heer,mevrouw

Ik heb nl een zware baard en mijn baardharen zijn dik. Ik heb in mijn leven heel veel soorten scheermessen gebruikt. Nu gebruik ik alleen nog maar Gilette. De ene keer fusion en de andere keer pro glide hangt van mijn portemonnee af. Ik heb verschillende scheerapp. van gilette ook in het buitenland.(vast). Waar is nogal ontevreden over ben is: mijn scheerapp. dat op batterijen werkt is na een korte tijd defect geraakt. Hij werkt wel maar hij gaat soms automatisch aan. Hierdoor raakt mijn batterij elke keer weer leeg. Ook al zet ik het uit toch is de volgende dag mijn batt. leeg dus gebruik ik het niet meer. Over de scheergel ben ik ook ontevreden. Op zich is het wel goed maar op een of ander manier komt er aan de bovenkant wanneer je het op zijn kop zet een waterige gel eruit. Het stroomt eruit. In eerste instantie dacht ik dat er water vd douche in kwam door verkeerd gebruik van mijn kinderen maar bij de volgende buis gebeurde het zelfde en deze had ik verstopt voor mijn kinderen maar ook toen gebeurde hetzelfde.

Ik heb geen bonnen meer maar wel foto s van mijn spullen. De apparaat kan ik opsturen en zou tevreden zijn als deze hersteld wordt.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gilette

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gilette nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oriefriends_@hotmail.com