Klacht: Jbl speaker

op 21 juni 2018 over Gilette in de categorie Scheren

Na bestelling van de Gilette scheermesjes bij Kruidvat een voucher met unieke code gekregen voor een gratis JBL speaker.
Aanvraag is bevestigd, daarna mail ontvangen dat wegens grote succes levertijd langer is.
Of ik nu nog wel even wil aantonen met de bon dat ik echt in aanmerking kom voor de speaker. Dit is volgens de mail steekproefsgewijs en bij vermoeden van fraude?????
Wat nou fraude; ik heb een UNIEKE code ontvangen, die je pas krijgt als je betaald hebt.
En laten we eerlijk zijn; wie leest 2 a4-tjes voorwaarden waarin staat dat je je bonnetje nog even moet bewaren. Dit had in de winkel nog wel even gemeld mogen worden.
Gilette heeft inmiddels heel veel verdiend aan de verkoop van scheermesjes en geeft nu niet thuis als de speakertjes uitgegeven moeten worden.
Na het beantwoorden van de mail die je ontvangt,wordt er geen reaktie gegeven.

Iedereen die deze mail van Gilette heeft ontvangen moet gewoon het speakertje krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gilette

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gilette nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw. Pruissen