Klacht: Giftcard Perry Sport niet online te besteden

op 06 oktober 2017 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een giftcard ontvangen van Perry Sport. Heb ik mijn bestelling online klaar staan, kan ik nergens mijn kaart verzilveren. Terwijl op de kaart het volgende staat: “Je kunt deze giftcard verzilveren bij alle filialen van PERRY (m.u.v. de shop-in-shop’s) in Nederland en op www.perrysport.nl……….”
Ik heb de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat ik de kaart alleen in de winkel kan verzilveren.
Erg vervelend dit aangezien ik weinig tijd hem om naar de winkel te gaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik hem online kan verzilveren & de reden waarom dit niet meer kan en wel op de giftcard staat?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 13 maart 2018 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Joyce,

Het is inderdaad vervelend dat je de giftcard niet online kunt verzilveren. Je kunt met de card naar een willekeurig Perry filiaal (behalve outlet) en daar wel online een bestelling plaatsen. Je betaald dan aan de kassa en kunt daar dan je giftcard verzilveren. Het staat inderdaad foutief vermeld op de card.

Mijn oprechte excuses voor de verwarring en het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door JoyceRidder