Klacht: giftcard

op 15 september 2017 over Prenatal in de categorie Kledingwinkels

5 augustus heb ik bij deze winkel een giftcard gekocht voor mijn vriendin haar dochter die bevallen was ,4 weken na de kraamtyd gaat ze de giftcard inwisselen voor er iets leuks voor uit tezoeken,bij de kassa namen ze de card niet aan het was niet geactiveerd,ze moest maar met de kassa bon terug komen,ik stond versteld hoe dan kon.na lang zoeken vond ik gelukkig de bon nog terug.opgelost zul je denken,nou nee ook de bon klopte niet met de giftcard,daat stond zij voor de tweede keer ,ben er zelf natoe gegaan en met moeite kreeg ze dan toch haar cadeau van mijn gekochte giftcard,mits we onze gegevens achter lieten,ik vind het met een woord schandalig!!!!!

uitzoeken wat er mis is gegaan .en dan konden ze niet nagaan ,zo denk je iemand blij temaken met een leuk cadeau wat ze zelf mocht uitzoeken met de giftcard,niet dus!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prenatal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prenatal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door genita