Klacht: GiftCard

op 07 juli 2017 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geacht heer/mevrouw,
Een aantal dagen geleden had ik een bestelling geplaatst die ik had betaald met een GiftCard. Ik zag laterna dat ik de verkeerde kleuren had besteld dus ik had mijn bestelling geanuleerd. Daarna had ik contact opgenomen met Douglas klantenservice voor de wijziging. Er werd mij verteld dat ik het geld van de GiftCard terug zou krijgen op mijn mail als een tegoedbon. De producten die ik wou bestellen waren toen in de aanbieding, dat is niet meer het geval. Er werd mij verteld dat ik contact op moest nemen met jullie omdat ik ook de tegoedbon nog niet binnen heb gekregen, wat ik erg vervelend vind omdat ik het nodig heb voor 15 Juli.
Ik hoop snel van u te horen.
Mvg Siranoesh Giragosian

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn gewenste producten met de korting voor 15 Juli binnen heb.

Dit zijn de gewijzigde producten die ik graag zou willen hebben:
Concealer : N20
Mac oogschaduw: soft ogre

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Siranoesh