Klacht: Ghost vertoning iPhone 6

op 24 augustus 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb 26 Januari 2015 een Apple iPhone 6 16Gb aangekocht in de Apple Center te Tilburg. 16 Februari 2015 heeft het toestel aan de boven zijde een minimaal deukje opgelopen dat nauwelijks met het oog zichtbaar is. Sinds 20 Augustus 2016 geeft het toestel problemen zoals niet kunnen bedienen, ongewenst uit eigen beweging bellen en ongewenst Apps openen. Ik heb het toestel terug gezet naar de fabrieks instellingen wat geadviseerd is zonder resultaat. Afgelopen Maandag heb het toestel aangeboden ter reparatie bij ICenter Tilburge en heb middels een offerte ontvangen van Harmonyfs van maar liefst €402,15 met als reden: visuele controle oorzaak deukje in omkasting. Zoals u hopend kunt inbeelden, voel ik me niet serieus genomen omdat de problemen zich pas de laatste week voordoen en ruim een jaar zonder problemen het Apple toestel kunnen gebruiken. Ik sta dan ook perplex over de service en de gedachten niet serieus genomen te worden.

Reactie van de reparateur:

Geachte heer,

Bedankt voor uw e-mail.

Er is een verbuiging in de behuizing geconstateerd, Apple keurt volgens hun richtlijnen een garantie reparatie af. Echter, ik ben van mening dat hun richtlijnen hierin discutabel zijn en dat u het beste zelf contact met hen kan opnemen om de case voor te leggen en uw verhaal zoals hieronder staat aan hen door te geven. Tesamen met de foto\’s hoop ik dat Apple bereid is om coulance te verlenen. Als ze dit hebben gedaan, dan hoor ik graag weer van u, zodat wij de reparatie alsnog onder coulance kunnen doorzetten. De ervaring leert dat ze gevoeliger zijn voor de eindgebruiker dan voor ons.

Ik wil graag mijn toestel gerepareerd hebben en niet voor een visualisatie met de eerst opmerking \\\"het ligt aan het deukje\\\" deze prognose ligt ver buiten mijn geloofsovertuiging.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pimhamers