Klacht: weigeren van crisishulp

op 22 juli 2018 over GGZ Noord-Holland-Noord in de categorie Zorginstellingen

het crisisteam van ggz-nhn ofwel wel de seph, heeft mij diverse keren geweigerd hulp te verlenen. afgelopen nacht heb ik via de gemaakte afspraken contact gezocht met de huisartsenpost Alkmaar om mij in contact te brengen met de seph, de huisartsenpost(hap) maakt melding bij de seph, en na 1,5 uur wachten heb ik de hap teruggebeld om te vragen of ze melding hadden gemaakt, hierop werd mij verteld dat ze contact hebben gehad met de seph en de seph de hap heeft medegedeeld dat er geen telefonisch contact zal plaatsvinden. ik spreek hier over een crisissituatie. dit is tegen de gemaakte afspraken in, daarbij mag mij geen hulp geweigerd worden zonder een beoordeling.
In een eerdere crisissituatie waarin wel telefonisch contact is geweest en door een medewerker van de seph is toegezegd dat er een huisbezoek zal plaatsvinden voor een beoordeling, ik thuis heb zitten wachten en uiteindelijk heb gebeld met de vraag wanneer zij zouden komen, werd mij medegedeeld dat er geen huisbezoek zal plaatsvinden omdat dit tegen de regels zou zijn. (dit klopt niet en ik kan dit weerleggen)

Als deze klacht serieus wordt behandeld en niet wordt afgeschoven met onjuiste beweegredenen, als de personen in kwestie die verantwoordelijk zijn oa de behandeld psychiater en spv'r van dienst. die geweigerd hebben hulp te verlenen persoonlijk worden benaderd.
Ik wil benadrukken dat er duidelijke afspraken zijn gemaakt (terug te vinden in mijn dossier) door het fact team waar ik in behandeling ben en de seph tegen deze afspraken in handelt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGZ Noord-Holland-Noord over deze klacht.

Bericht van GGZ Noord-Holland-Noord

1 jaar geleden - Geachte mevrouw,De manager van de SEPH zal contact met u opnemen.Met vriendelijke groet, afdeling marketing en communicatie GGZ Noord-Holland-Noord

Alle klachten die gemeld zijn door indie de leeuw