Klacht: team negeert oa nood

op 21 mei 2018 over GGZ Noord-Holland-Noord in de categorie Zorginstellingen

ik wordt monddood gemaakt door het team, het is al een totale m8songelykheid en nog eens 7tegen1. alles is met my bespreekbaar, maar zy dicteren enkel.
plots kryg ik te horen dat myn emails expres niet meer worden gelezen (ik vraag daarin vaak om my op te halen uit myn kamer op een bepaalde tyd)
het schokkendeschadelyke is dat ze 8r myn rug om alles bekonkelen, nix met my bespreken.
ik zit weg te rotten, vinden zy best.

de lamlendige mentaliteit v elk teamlid zal niet gestopt kunnen worden.
maar wel onmisbaar en wat hun plicht is, is my hulp bieden.
dus: elke email v my z s m lezen en beantwoorden.
ik kan de inhoud daarvan beperken tot enkel zakelijke vragen, myn mening kan ik voor me houden.
de misstanden zal ik dan maar buiten de GGZ om moeten melden, om te beginnen hier.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGZ Noord-Holland-Noord over deze klacht.

Bericht van GGZ Noord-Holland-Noord

1 jaar geleden - Geachte alsp,Dank voor uw reactie. Het spijt ons dat u ontevreden bent. Kunt u aangeven bij welk team van GGZ Noord-Holland-Noord u in behandeling bent zodat wij dit verder kunnen uitzoeken voor u?Met vriendelijke groet, afdeling marketing en communicatie GGZ Noord-Holland-Noord

Reactie van de melder van de klacht alsp

1 jaar geleden - beste GGZ NHNmisverstanden, ik kon op ' klacht.nl' niet aangeven dat het om een andere GGZ instelling elders ging. en dan nu pas een reactie, is wel erg traag. beste voor alle GGZ instellingen in heel Nederland is dat R vaak overleg is tussen teams en 'bewoners' . dan kan het snel en redelijk opgelost worden.Alfred Spanner 28.5.18.16 10

Bericht van GGZ Noord-Holland-Noord

1 jaar geleden - Geachte Alsp,Wij hebben een verzoek gedaan bij Klacht.nl om uw vraag bij de juiste organisatie te plaatsen zodat uw klacht door de juiste personen afgehandeld kan worden.Met vriendelijke groet, afdeling marketing en communicatie GGZ Noord-Holland-Noord

Alle klachten die gemeld zijn door alsp