Klacht: onterechte declaratie door GGZ

op 29 maart 2017 over GGZ Noord-Holland-Noord in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zorgverlener heeft onterecht een hoge declaratie ingediend bij de zorgverzekeraar. Zorgverzekeraar zegt er niets aan te kunnen doen. En de zorgverlener blijft volhouden dat de declaratie terecht is.

Gewenste Oplossing:

Ik snap dat deze organisatie kosten heeft gemaakt, maar wat zij daadwerkelijk hebben gedeclareerd is niet correct. Ik wil betalen voor het werk wat zij hebben opgeleverd (1/3 van wat ze hebben gedeclareerd) en het resterende bedrag wil ik ze verzoeken om terug te storen op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGZ Noord-Holland-Noord over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGZ Noord-Holland-Noord in behandeling genomen

Bericht van GGZ Noord-Holland-Noord

3 jaren geleden - GGZ Noord-Holland-Noord heeft contact opgenomen met Anoniemsp. Uit het gesprek kwam naar voren dat de klacht niet over GGZ NHN ging, maar dat het een andere GGZ-instelling betrof.

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniemsp